Monday, December 26, 2011

Jõulud juhhei






Tere!

Vahepeal on päris palju juhtunud, et saaks jälle ühe postituse kokku keerata. Põhiliselt oleme vaid töötanud :D. Minul (Lauril) oli vahepeal 17 päeva järjest double-shifte (topeltvahetusi) päevas, mis tähendab hommikul 7-8st õhtul 23-24ni välja. Siiski kahe vahetuse vahel 2-3h pausi, kuid selle ajaga ei jõua mitte midagi tarka ära teha. Eelmine nädal tuli mul kokku 92,5 tundi, mis läheneb ajuvabasusele. Laural on ka tunde 50-70 ringis, mis on statistikat vaadates päris palju. Õnneks tulid jõulud - 25. detsembril oli Tavern kinni ja saime vaba päeva. Kuna enamus kaevureid on jõuludeks Sidneysse, Melbourne'i, Perthi jne koju pere juurde läinud, siis saame ka meie hingata ja tänu sellele on tunde natukene vähem.

Vahepeal olid ju jõulud! Üks pilt on ka illustreerimaks seda, kuidas me sakslastega jõule tähistasime. Mina sain jõuluvanalt 16gb mälupulga ning 2 pluusi ja Laura sai ilusa kella ja märkmiku. Lisaks meile mõlemale tõi ta veel kaalu (ilmselt arvab, et me oleme paksuks läind), uue voodipesu, palju kommi ja veel erinevaid asju :D. Viljakad jõulud olid, tuleb kohe hea lapse tunne peale. Esimesel jõulupühal läksime sakslastega ühe jõe äärde peesitama ja köiega vette hüppama. See oli palju lõbusam, kui tööl käimine! Pärast seda tulime koju, tegime piipu, jõime jäätisekokteile ja vaatasime filmi. Täitsa inimese tunne tuli peale, sest sai üle pika aja midagi ka nautida.

Kui nüüd veel millestki huvitavast, siis minu parim tööpäev oli siis, kui Tavern elektrita jäi. Mina olin sel hetkel kitchen-hand ja nõusid pesta ei saanud :D Küll see oli alles tore päev. Kui üleüldse rääkida köögis töötamisest, siis see mulle eriti ei meeldi. Enamus aega pean nõusid pesema ja midagi hakkima või muudmoodi kokkasid abistama. Positiivseks küljeks on see, et ma saan tasuta süüa ja hästi palju. Köögis töötab head-chef John, kes ka eriti mulle meelt mööda ei ole ja 3 meest Balilt. Nad on päris toredad ja kuulavad köögis tavaliselt Bali trance muusikat, Bali armastuslaule, Justin Bieberit või midagi Britney Spearsilt, näiteks laul "Lucky" :D. Bali poistel on kõigil saare peal naised ja lapsed, kellele nad iga kuu raha saadavad. Aastas ~4 kuud saavad nad puhkust, et veeta see kodus oma perega. Natuke kurb elu on neil, kuid nad ei saa oma naisi ja lapsi Austraaliasse tuua oma spetsiaalse usu pärast, millest ma lähemalt rääkida ei oska. Perest peab keegi alati Balile jääma.

Laura on juba tööle läinud ja minul on täna vaba päev (2. järjest!). Temperatuur on suvele lähenenud ja ühel päeval oli 47 kraadi varjus sooja ning ma pidin õues päikse käes töötama. Küll see oli alles higirohke ja võttis meeletult energiat.

Sellisest palavast kliimast soovime teile lumerohkeid jõulupühi ja toredat uut aastat :)

No comments:

Post a Comment